Často kladené otázky

Kedy je možné prevziať alebo vrátiť vozidlo?

Pri rezervácii vozidla je možné určiť si ľubovolný čas prevzatia prípadne vrátenia vozidla. Naša autopožičovňa sa prispôsobí Vaším potrebám – zabezpečíme Vám vozidlo tak, ako Vám to vyhovuje. Počas pracovnej doby je možné využiť naše telefónne linky, mimo pracovnú dobu použite prosím mailovu komunikáciu.

Aké sú podmienky prenájmu pre fyzické osoby?

Pri prenájme vozidla fyzickou osobou je potrebné predložiť platný

  • občiansky preukaz alebo cestovný pas
  • vodičský preukaz

Aké sú podmienky prenájmu pre právnické osoby?

Pri prenájme vozidla právnickou osobou je potrebné predložiť platný

  • výpis z obchodného registra, alebo živnostenský list
  • občiansky a vodičský preukaz osoby, ktorá bude vozidlo používať
  • overené splnomocnenie k podpisu zmluvy a prevzatiu vozidla, ak zmluvu podpisuje iná osoba ako uvedená vo výpise z obchodného registra resp. živnostenskom liste

Ako si rezervovať auto?

Auto je možné rezervovať vyplnením rezervačného formulára na našej stránke po ktorom vás budeme kontaktovať pre potvrdenie rezervácie. Ak vám tento spôsob nevyhovuje kontaktujte nás na +421 905 405 405 a vybavíme rezerváciu telefonicky prípadne elektornickou poštou.

Ako môžem zaplatiť?

Za prenájom sa platí pri preberaní vozidla, hotovosťou alebo platobnou/kreditnou kartou (domáce platobné karty s logom ZBK a medzinárodné karty MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, VISA, VISA Electron, American Express, Diners Club a JCB). S platobnými/kreditnými kartami je možné platiť na ľubovolnom miesto pomocou našeho mobilného POS terminálu.

Je možné platiť v hotovosti a cudzou menou?

Naša autopožičovňa akceptuje platbu v hotovosti len v lokálnej mene – EUR.

Kedy dochádza k platbe?

Za prenájom sa platí pri preberaní vozidla v hotovosti, prípadne platobnou/kreditnou kartou. Nie je potrebné skladať žiadne zálohy vopred.

Ako prebieha platba kartou?

Pri platbe kartou máte možnosť využiť náš mobilný terminál pomocou ktorého je možné platiť na ľubovolnom mieste. Je možné platiť všetkými domácimi kartami (ZBK) prípadne akoukoľvek medzinárodnou platobnou kartou. Za prenájom je možné platiť aj kartou ktorej vlastníkom je osoba iná ako tá, ktorá si vozidlo prenajíma. Naša autopožičovňa umožňuje platbu kartou nie len na Slovensku ale aj v zahraničí.

Aká je celková cena prenájmu?

Všetky ceny je možné nájsť v našom cenníku a sú vždy aktuálne. Podľa počtu dní a požadovaného vozidla si môžete ľahko a jednoducho vypočítať, koľko stojí celý prenájom vrátane všetkých dodatočných služieb.

Poplatky za doručenie je potrebné pripočítať osobitne. Keďže sme schopní priviezť vozidlo kamkoľvek a naša jediná kancelária sa nachádza v Bratislave na Slovensku, poplatok za vyzdvihnutie a vrátenie závisí od vzdialenosti od našej kancelárie a tiež od dátumu a času prenájmu. Preto systém nedokáže automaticky vypočítať poplatok za vyzdvihnutie a vrátenie vozidla a veľmi často je potrebné ho vypočítať individuálne.

Pri rezervácii vozidla skontrolujeme dostupnosť požadovaného vozidla a zároveň zašleme kompletnú cenovú ponuku so všetkými potrebnými užitočnými informáciami prostredníctvom e-mailu.

Čo je zahrnuté v cene prenájmu?

V cene prenájmu je zahrnuté: prenájom vozidla na zmluvne určenú dobu, asistenčné služby, služby spojené s likvidáciou prípadnej poistnej udalosti, povinné zákonné poistenie, havarijné poistenie v SR aj v zahraničí, pravidelná údržba vozidla, kontrolné prehliadky, olej a iné prevádzkové náplne okrem pohonných hmôt, diaľničná známka platná na území Slovenskej republiky, zimné pneumatiky v zimnej sezóne.

Čo je to záloha za vozidlo?

Záloha za vozidlo je suma, ktorú si dodávateľ/požičovňa automobilov ponechá, kým zákazník nevráti prenajaté vozidlo. Spoločnosť môže tieto peniaze použiť na zaplatenie akýchkoľvek neočakávaných poplatkov, ako je napríklad poškodenie vozidla alebo pokuta za parkovanie.

Čo znamená zablokovanie sumy na karte?

Pri prenájme niektorých vozidiel je potrebné zložiť zálohu, ktorá Vám bude po navrátení vozidla vrátená späť. Pre zjednodušenie tejto služby sa používa dočasné zablokovanie adekvátnej sumy na Vašej karte. To znamená, že počas doby prenájmu nie je možné využiť adekvátnu sumu na iné platby, až po odblokovaní, ktoré nastáva pri navrátení vozidla. Samozrejme sa Vám nezablokuje celá karta. Ide o štandardnú službu, ktorá zvyšuje komfort celého prenájmu.

Prenajímate aj doplnky ako je detská autosedačka?

V prípade že si želáte prenajať detskú autosedačku je potrebné v rezervačnom formulári uviesť túto požiadavku. Prenájom detských autosedačiek Vám poskytujeme zdarma.

Kedy je potrebné rezervovať vozidlo?

Pokiaľ ste sa rozhodli využiť naše služby, je vhodné si rezervovať vozidlo čo možno najskôr.  V niektorých mesiacoch je požiadavka na prenájom áut natoľko vysoká, že nie je možné pokryť požiadavky klientov, ktorý potrebujú vozidlo na poslednú chvíľu. Rezerváciou vozidla dostatočne vopred budete mať istotu, že vieme Vašu požiadavku zabezpečiť.

Aký je stav nádrže pri preberaní vozidla?

Našim klientom odovzdáme vozidlá zásadne s plnou nádržou a taktiež je potrebné vozidlo s plnou nádržou vrátiť. Všetky náklady na pohonné hmoty si hradí samotný nájomca.

Aký je technický stav vozidiel?

Našou prioritou je aby zákazník dostal vždy vozidlo vo výbornom technickom stave a preto zabezpečujeme jeho pravidelnú údržbu v autorizovanom servise.

Používate zimné pneumatiky?

V zimnej sezónne Vám ručíme používaním kvalitných zimných pneumatík, ktoré Vám zabezpečia komfortnú a bezpečnú jazdu. V žiadnom prípade nepoužívame celoročné prípadne opotrebované pneumatiky.

Ako si môžem prevziať vozidlo?

Vozidlo je možné prevziať priamo v priestoroch našej kancelárie, alebo na Vami určenom mieste podľa platného cenníka. Samozrejme rovnakým spôsobom je možné vozidlo aj vrátiť.

Kedy je možné pristaviť vozidlo

Naša pracovná doba sa prispôsobuje Vaším potrebám a preto je možné pristaviť vozidlo kedykoľvek pri vopred rezervovanom vozidle.

Ponúkate aj vozidlá s automatickou prevodovkou?

Všetky vozidlá, ktoré Vám môžeme ponúknuť sa nachádzajú v sekcii Autopark a vozidlá s automatickou prevodovkou sú označované skratkou AUTOMAT.

Je možné používať vozidlá aj v zahraničí?

S našími vozidlami je možné pohybovať sa po území európskej únie. Pre návštevu zahraničia s naším vozidlom je potrebné informovať o tom prenajímateľa pri rezervácií vozidla a zapísať určené krajny do zmluvy o prenájme motorového vozidla.

Je možné prevziať vozidlo na letisku?

V prípade že sa rozhodnete, aby sme vám pristavili vozidlo priamo na určenom letisku, pracovník našej spoločnosti vás bude čakať v príletovej hale s prehľadným transparentom na ktorom bude napísané ABRIX car rental. Ak bude váš let meškať náš pracovník vás samozrejme bude čakať. Ak by ste nevedeli nášho pracovníka nájsť môžete nás kontaktovať na +421 905 405 405.

Sú vozidlá poistené?

Všetky vozidlá prenajímané našou spoločnosťou sú:

  • zákonne poistené
  • havarijne poistené

Ako postupovať pri nehode?

V prípade dopravnej nehody je potrebné za každých podmienok privolať dopravnú políciu a spísať záznam o nehode. Zároveň je nutné ihneď kontaktovať autopožičovňu na telefónnom čísle +421 905 405 405.

Je možné odovzdať vozidlo mimo Bratislavy?

Vozidlo je možné odovzdať na ľubovolnom mieste no pokiaľ je to mimo Bratislavy je táto služba spoplatnená podľa vzdialenosti od sídla našej kancelárie. Výšku poplatku Vám radi poskytneme na požiadanie.

Čo ak dostanem pokutu?

Ak budete pristihnutý políciou pri porušení pravidiel cestnej premávky musíte uloženú pokutu uhradiť z vlastných prostriedkov. Ak nám príde dodatočne poštou výzva od polície na zaplatenie pokuty, budeme požadovať plnú výšku náhrady od zákazníka, ktorý bol v čase spáchania priestupku uvedený v zmluve ako nájomca.

Čo ak vrátim vozidlo skôr?

V takomto prípade sa postupuje podľa všeobecných zmluvných podmienok a prenajímateľ nie je povinný vrátiť nájomcovi adekvátnu čiastku. Je to z dôvodu odmietnutých rezervácii na vozidlo v danom termíne.